Rochii de seară- MODĂ FEMININĂ

Scris
228 0

Îndepărtarea de ţinuta empire a însemnat o revenire la talia naturală, din 1825 în 1830. Prin urmare, era corsetelor romantice probabil că a fost mai lungă. Iniţial, acestea erau uşor întărite cu oase sau fire, aveau panglici legate la spate şi un fildeş masiv sau lemn os de balenă în faţă. Mai târziu, talia a devenit mai de viespe, cu revenirea la corsetele apăsătoare. Corsetul ascuţit în faţă din anii 1840 era consolidat cu fanoane, pentru a crea talia „bască în faţă”. Astfel de prinderi erau un fundament esenţial pentru ţinuta de damă şi o măsură a decenţei feminine.

Ca şi veşmintele empire, cele din perioada romantică erau adesea făcute dintr-o singură piesă: corsetul era cusut de fustă, iar veşmântul era încheiat la spate. Printre materialele populare se aflau organza, mătasea şi tartanul ecosez. Acesta din urmă era în mod deosebit ideal pentru ţinuta carriage, o ţinută de zi proiectată pentru activităţile în aer liber.

Acest stil  de rochie de seară este popular, în rândul unei clientele bogate, şi a fost promovat de diferite reviste si branduri.

De ce avem nevoie de ROCHIA DAMA GLAMOROUS CATIFELATA RUBINES?

Silueta verticală a perioadei napoleoniene a fost înlocuit cu una rotunjită şi mai feminină. Rochia este confecţionată dintr-o organza simplă de mătase, trandafirie, iar decorarea cu un şirag de mărgele de sticlă imitând perla demonstrează moda pentru înfrumuseţarea fustelor inferioare. Rochia încheiată la spate are un decolteu bărcuţă adânc şi este caracterizată prin stilul său scurt „puf” sau demi-gigot, cu mâneci plisate, strânse în manşete în formă de bandă. Acestea sunt o aluzie la extravaganţa mânecilor lungi „picior de oaie” văzute ia rochiile de zi contemporane. Volumul şi forma acestor mâneci se obţinea prin utilizarea de coşuri trunchiate în mânecă, ataşate de rochie şi de umăr.

Corsetul este tăiat în plăci suprapuse, uşor rotunjite, în contrast mătăsuri sidefii sau trandafirii, îmbinate la mijloc cu o capsă verticală de ancorare sau cu agrafe. Bustul este separat de articolul principal central şi este susţinut de corsete uşoare. Mai degrabă decât urmând linia empire, talia coboară în poziţia sa naturală şi este accentuată de o cingătoare largă, legat într-o fundă. Fusta are clini lejeri şi este rotunjită, volumul fiind creat de jupoanele rigidizate. Rochia putea fi purtată cu ciorapi albi şi papuci de satin, adesea fiind legată cu cheotoare scoţiană „ghillie”.

Cum o asortăm?

 COAFURĂ

Părul poate fi  purtat â la chinoise. Acesta este împărţit în două, imitând detaliile simetrice ale rochiei. Partea din faţă este coafată cu bucle laterale strânse, iar partea din spate este ridicată strâns într-un moţ sau întărită în împletituri prinse. Mai multă înălţime se adaugă printr-o coafură îndrăzneaţă cu pene.

ORNAMENTAŢIA COORDONATĂ

 Această rochie trandafirie ilustrează moda pentru ornamentaţia coordonată. Contrastul culorilor sidefii ale satinului de mătase este văzut în franjurile vaste ale eşarfei, în contrastul dintre panglica bustului Şi frunzişul cusut din şiraguri de perle. Acest motiv se realizează prin mtermediul accesoriilor de păr şi cerceilor picătură de cristal.

MĂNUŞI

Mănuşile alb imaculat lungi până la cot, perfect adecvate, sunt purtate cu rochia de seară. Materialul este greu, iar stilul conservator. Mănuşile permitea modestia feminină să fie conservată, lăsând braţul gol pe jumătate expus de mânecile scurte.

ORNAMENTAŢIE DIN MĂRGELE

Detaliile de pe fusta inferioară sunt făcute din mărgele de sticlă imitaţie de perlă. Acestea formează un model repetat snop de grâu, cu o linie de bază în formă de scoică întreruptă. Acest aspect marchează un interes reînnoit pentru designul natural, după moda geometrică de la începutul secolului.

CONTACT

Related Post

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *