De ce trebuie să ții cont când organizezi o petrecere corporate?

Orice eveniment, fie el formal sau informal, social sau legat de afaceri, care este organizat și susținut de o firmă mai mare este considerat a fi un eveniment corporativ, iar în ultimii ani, acest gen de momente au devenit din ce în ce mai relevante și mai apreciate de angajați. Evenimentele corporative pot avea unul dintre cele două scopuri principale: fie de a promova sau de a face publicitate companiei care îl găzduiește, fie de a construi un sentiment de comunitate între angajații acelei firme. Astfel, dacă sunteți în căutarea unui loc în care să puteți să organizați petreceri corporate în Ploiești, atunci fiți sigur că ați ajuns acolo unde trebuie pentru că Events Garden este cadrul perfect pentru asemenea momente speciale.

Este de cea mai mare importanță să alegeți locația potrivită pentru eveniment, pentru că există câteva elemente pe care toată lumea trebuie să le urmărească în momentul în care ia o decizie în acest sens. Cu o sală potrivită, toată lumea are de câștigat și se poate bucură de o seară specială alături de colegii de la locul de muncă.

Decorațiunile din sală

Când vine vorba de decor, concentrarea asupra zonelor cheie ale locației, cum ar fi intrarea, barul și centrele de pe masă, este o abordare excelentă pentru a profita la maximum de fondurile disponibile. Nu uitați că în funcție de tematica aleasă și de alte elemente de acest fel puteți selecta o sală potrivită. Ba mai mult, veți putea să vă orientați și în funcție de specificul corporației. Events Garden propune locații elegante, frumoase și specifice din toate punctele de vedere.

Alegerea meniului este importantă

Va trebui să luați o decizie între utilizarea mâncării care este disponibilă la locul de desfășurare a petrecerii corporate sau angajarea unei firme de catering externă, în funcție de tipul de locație pe care l-ați selectat. Vă sugerăm cu tărie să utilizați serviciile de catering ale locației, mai ales dacă vă îndreptați către Events Garden. Cei de aici au o experiență solidă în ceea ce privește cele mai gustoase preparate, iar în ceea ce privește eficiența, rapiditatea și promptitudinea, puteți fi sigur că veți avea de câștigat.

Atunci când alegeți meniul pentru evenimentul dumneavoastră asigurați-vă că țineți cont de următoarele aspecte importante:

  • Dacă va există un meniu prestabilit sau dacă invitații își vor putea face propriile selecții;
  • Luați în considerare nevoile nutriționale specifice ale fiecărei persoane;
  • Cum ați vrea să fie servită mâncarea? Aperitivele vor fi aduse la fiecare masă de către personalul sălii sau vor fi servite sub forma unui bufet suedez?
  • Locația este convenabilă pentru a vă deplasa cu taxiurile și transportul public?
  • Sistemul de sonorizare este actualizat și funcțional? Este posibil să aveți nevoie de echipament pentru discursuri, prezentări și elemente de divertisment live.
  • Adaptabilitate – locația și-ar modifica ofertele astfel încât acestea să fie mai potrivite pentru cerințele dumneavoastră?

Băuturile care vor fi servite la eveniment

Când vine vorba de organizarea și alegerea băuturilor pentru petrecerea corporate, primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să decideți dacă vei comanda sau nu băuturi specifice sau dacă veți plăti din buget tot ce se bea în noaptea petrecerii. Când pre-cumpărați, aveți un control mai mare asupra sumelor de bani cheltuite, dar există mereu riscul de a nu cumpăra suficientă băutură pentru toată lumea. Dacă aveți de gând să mergeți pe ideea unui bar deschis, puteți să fiți sigur că veți avea avantaje și din acest punct de vedere.

Indiferent de opțiunile și criteriile de alegere pe care le aveți, nu ezitați să îi contactați pe cei de la Events Garden pentru a afla mai multe detalii despre posibilitatea de a organiza petreceri corporate în Ploiești în una din sălile lor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

You cannot copy content of this page