Cu Beesers revoluția în telemedicină abia a început

- Advertisement -

În urma pandemiei COVID-19, toate industriile au fost nevoite să ajusteze modul în care acestea funcționează. Nicăieri acest lucru nu este mai evident decât în asistența medicală, unde medicii și alți clinicieni au apelat la soluții tehnologice emergente pentru a ține pasul cu cererea în creștere pentru servicii și pentru a menține pacienții în siguranță. În lunile urmatoare de la apariția COVID-19, sistemele de sănătate au introdus instrumente de învățare automată care pot scana rapid modele CT și cu raze X pentru prezența COVID-19 în plămâni și unități de terapie intensivă virtuală pentru a monitoriza și gestiona pacienții.

Adoptarea rapidă a telemedicinei a ajutat foarte mult la extinderea accesului la asistență medicală într-un moment în care vizitele tradiționale în persoană trebuiau evitate din cauza riscului crescut semnificativ pentru pacienți, furnizorii de asistență medicală și comunități. Potrivit unui raport McKinsey din mai 2020, furnizorii de servicii medicale au folosit soluții de telemedicine  pentru a permite 4

6% din populatia americană să înlocuiască o vizită de asistență medicală anulată cu un serviciu de telemedicine în timpul pandemiei. Aceasta reprezintă o creștere de 50 până la 175 de ori a numărului de pacienți văzuți în mod normal, de aceasta data folosind softuri de telemedicina. Înainte de COVID-19, furnizorii de telesănătate din SUA reprezentau 3 miliarde de dolari din cheltuieli anuale pentru asistența medicală. Astăzi, McKinsey estimează că până la 250 de miliarde de dolari din asistența medicală cheltuită în SUA pot fi virtualizate datorită telemedicinei.

Comoditate, siguranță și perspective într-o singură soluție

Opțiunile de telemedicina s-au extins pentru a include nu numai mesaje text, apeluri telefonice, redirecționare de imagini, vizite video, ci și portaluri robuste pentru sănătatea pacienților și monitorizare de la distanță. Folosind soluții de telesănătate, un număr mai mare de pacienți suspectați și pozitivi de COVID-19 pot intra în carantină în siguranța caselor lor, fără a renunța la îngrijire, apeland la resurse de asistență medicală pentru cei care au cea mai mare nevoie de ele. În plus, pacienții care suferă de afecțiuni non-COVID pot căuta tratament fără a intra în medii vulnerabile. Pe partea furnizorilor, telesănătatea îi ajută pe medici să mențină sănătatea, ajutându-i în același timp să-și gestioneze numărul de cazuri și să reducă întârzierea cererii viitoare de servicii odată ce pandemia a scăzut.

Cu această schimbare, am auzit multe discuții despre modul în care telemedicina este „la fel de bună ca” vizitele în persoană. Nu as zice să interiorizăm că telesănătatea sa dovedit superioară vizitelor în persoană în situații în care nu este nevoie clară de co-prezență fizică. În timp ce soluțiile de telesănătate există de ceva timp, soluțiile recente folosesc inteligența artificială (AI) pentru a genera informații și mai profunde, diagnostice mai rapide și eficientizarea serviciilor de rutină. Camerele avansate echipate cu inteligență artificială ajută la detectarea febrei sau a altor semnale ale pacientului, iar automatizarea condusă de inteligență artificială le permite aparatelor să facă ajustări imediate ca răspuns la modificări ale ritmului cardiac, respirației, temperaturii și altor semne ale pacientului.

Prin agregarea datelor, furnizorii pot folosi AI pentru a identifica tendințele, permițându-le să prezică mai bine comportamentul pacienților și nevoile organizaționale.

Îngrijirea la distanță ar trebui să fie standardul de îngrijire

Impulsul pentru inovarea rapidă în contextul COVID-19 a dus la noi soluții care nu numai că ajută furnizorii de asistență medicală să ne treacă printr-o pandemie epică, ci oferă pacienților îngrijiri mai rapide, mai precise și complete. Cu aplicatia Beesers (click pe link) pentru servicii medicale, credem că îngrijirea la distanță ar trebui să devină standard de îngrijire și că beneficiile de telesănătate pe care le vedem astăzi vor fi în centrul reimaginării a ceea ce va fi asistența medicală mâine. Cu aceste progrese, nu este greu de imaginat un viitor în care gestionarea de la distanță a afecțiunilor cronice este de rutină, cu check-in-uri convenabile din confortul casei pacientului, iar sănătatea populației pentru problemele viitoare de asistență medicală este stimulată de analize și de întregul spectru de date capturate. de la domiciliu la clinica.

Pentru a ajunge acolo, cu toții trebuie să împărtășim succesul cu factorii noștri de decizie și să încurajăm continuarea telemedicinei sigure și eficiente. Trebuie să facem din telemedicina o parte permanentă a setului de instrumente de asistență medicală, pentru comunitățile noastre acum si pe viitor.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

You cannot copy content of this page