Puterea proteinelor


Cu totii avem nevoie de proteine. Cel mai mult au nevoie de proteine persoanele de varsta a treia, care trebuie sa consume mult mai multe proteina ca inainte. Asta deoarece corpul lor nu este la fel de eficient in metabolizarea proteinelor pentru a mentine muschii. Nu numai ca iti ajuta musculatura, dar acestea ofera energia necesara pentru a-ti putea desfasura activitatile dintr-o zi.


De cate grame de proteine avem nevoie pe zi?


Cantitatea zilnica recomandata pentru adulti este de 0,36 grame pe kilogram greutate corporala. Dar cercetarile arata ca persoanele in varsta se descurca mai bine cu cel putin 0,45 grame pe kilogram corp pe zi.
Pentru a obtine acest aport, ai putea consuma:


• 1 piept de pui mediu
• 1 cana de iaurt grecesc si
• 2 linguri de unt de arahide


Este posibil sa ai nevoie de mai mult necesar caloric, in cazul in care nu faci miscare, sau mai putine grame daca suferi de afectiuni ale rinichilor.
Preparatele din pui sunt o alegere pentru multi dintre noi. Se gatesc rapid si au aproximativ 25 de grame de proteine pe portie. In cazul in care esti plictisit de preparatele clasice cu pui, iti recomandam meniul Noodle si incearca portia de pui cu sosuri de diverse sortimente de la Noodle Fast(click pe link).

Multi dintre noi ne bazam pe preparate cu taitei si pui cum ar fi supele cu taitei pentru a calma o raceala , dar putini stiu exact de ce o supa calda este ata de benefica.


Dieteticienii iti explica secretul


„Studiile au aratat ca un castron consistent de supa cu taitei de pui poate ajuta la curatarea congestiei nazale si la ameliorarea simptomelor de raceala “, spun cercetatorii in nutritie si dietetica din Boston.
„Totul tine de ingrediente”.
Cand esti racit, este important sa ramai hidratat, spun acestia.
„O supa bine gatita cu pui este calda si linistioare, ceea ce face din aceasta o sursa excelenta de hidratare in timp ce esti bolnav, mai ales daca ai dureri in gat .”

„Daca vei alege sa adaugi sare si alte condimente, vei putea crede ca nu sunt foarte de ajutor, dar consumate cu moderatie, aceste condimente pot ajuta la crestrea poftei de mancare.”


„Pierderea gustului este un fenomen obisnuit intr-o raceala. Ca in cazul oricarui potentiator de aroma, sarea este excelenta deoarece creste pofta de mancare.”


„Puiul cu taitei este, de asemenea, bogat in triptofan, care te ajuta la prodecerea de serotonina care iti poate imbunatati starea de spirit si iti ofera senzatia de „confort”. De aceea preparatele cu pui, precum supa de pui, sunt adevarate alimente reconfortante.


Taiteii furnizeaza carbohidrati care te ajuta sa te simti plin si multumit. „Carbohidratii sunt sursa preferata de energie a corpului, asa ca a lua o doza buna de taitei te poate face mai energic”, spun cercetatorii.


Legumele precum morcovii, telina si ceapa contin vitaminele C si K si alti antioxidanti si minerale. „Acest lucru nu numai ca ajuta la construirea unui sistem imunitar sanatos pentru a lupta impotriva virusurilor, ci ajuta si corpul sa se recupereze mai repede in urma racelii”.


Chiar si aburul din supa ta de pui este benefic.


„Aburul poate deschide caile respiratorii, usurand respiratia. Are, de asemenea, un efect antiinflamator usor, care va poate ajuta sa va relaxati muschii si atenueaza disconfortul simptomelor racelii”, spun nutritionistii.

Daca ti-am facut pofta, contacteaza Noodle Fast la numarul de telefon 0758.205.128, trimite un e-mail la adresa contact@noodlesfast.ro sau vino direct in Str. Al. O. Teodoreanu 49 Iasi, Romania.

Sa ai pofta!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here