Revizuirea online a unui restaurant este cruciala pentru ca acesta sa aiba succes (Soft restaurant)

12 0

Să presupunem că un consumator este în căutarea unui restaurant pentru a petrece o noapte de sambata acolo. El intreaba intr-o parte si in alta pe alti consumatori, cauta review-uri si apoi alege restaurantul cu cel mai mare rating.

Ca proprietar de restaurant, revizuirea online este o prioritate,mai ales pentru monitorizarea comentariilor online. Pentru acest lucru ai nevoie de un soft restaurant.

Este important să se acorde atenţie clientilor pentru a construi şi a gestiona o reputaţie pozitivă a brandului online, si pentru a-si mari numarul de clienti. Atunci cand comentariile online sunt in crestere, acest lucru este o resursa-cheie pentru consumatori; astfel, in 2018, 5% dintre consumatori isi aleg un rating cat mai  bun pentru a atrage clientii.  6 la sută din consumatorii spun că acestea sunt susceptibile in ceea ce priveste indexarea in Google.

Dacă aveti multe comentarii, invitatii dumneavoastra vor răspunde pe social media şi alte site-uri de revizuire. Deci, aveţi comentarii şi un rating stele decente. Este că suficient? Probabil că nu.Pentru proprietarii de restaurante, ei trebuie să se asigure ca au un flux constant si consecvent de clienti noi.

Cum saobii mai multe comentarii?

Pentru a obţine mai multe comentarii, adresaţi-vă clienţilor care au o parere buna despre local si ruoaga-i să scrie comentarii.
Ai intalniri ca manager de restaurant? Si nu vorbesc aici despre conversatii rapide cand treci prin sala,ci intalniri serioase,in care discuti despre progresul afacerii tale.

Este musai sa urmezi acesti 5 pasi:

Pasul 1 – Priveste retrospectiv la saptamana trecuta si vezi care sunt prioritatile si obiectivele, in stadiul lor.Ce ai realizat pana acum, care sunt rezultatele? Apoi, creaza lista de obiective pentru tine şi echipa ta pentru săptămâna viitoare. Fa-le specifice şi clare si pune-le in lista.

Notă: Pasul unu se aplică pentru fiecare proprietar de restaurant indiferent dacă aveţi un partener sau nu.

Singura diferenţă este atunci când aveţi un partener, acest pas devine chiar mai important. Prea des in restaurante independente, partenerii nu comunica.

Pasul 2-asiguraţi-vă că toată lumea înţelege ca întâlnirea este obligatorie. Pasul 3 – creaza o agenda cu obiective pentru fiecare saptamana şi colecteaza cat mai mualte date.

Pasul 4–  Managerul general ar trebui să execute planul. El sau ea va fi traşi la răspundere pentru aceste obiective

Aceasta este o parte de a comunica în mod clar aşteptările dumneavoastră, ajutând echipa sa înţeleaga ceea ce are nevoie pentru a obţine.

Pasul 5 – ia notite sau  aloca acest lucru cuiva,  să ia notiţe şi apoi distribuiţi note pentru toată lumea. Acest lucru ţine toată lumea la curent pentru a progresa. Nimeni nu are o scuză daca nu a primit partea sa inceea ce are de făcut, pentru că acest lucru a fost înregistrat şi a circulat la toata lumea.

Daca sunteti frustrat si obosit ca nu ati realizat ce v-ati propus, zilnic, iar preformanta a scazut, sau nu va intelegeti prea bine cu proprietarul, atunci urmati zilnic acesti pasi simpli de mai sus.

Trebuie doar sa va amintiti ca nu este vorba doar de a fi organizat, ci mai ales de afi consecvent in ceea ce faci.

Rentabilitatea este un simplu cuvânt- problema

Deschiderea unui restaurnat si rentabilitatea acestuia este simpla problema de formulare a unui cuvant. Este o combinaţie de ingrediente, similar unei retete, cu exceptia ca aceasta se concentreaza asupra costurilor fiecarui element in loc de instructiuni,pentru a face reteta.

Pentru a crea un soft restaurant care sa te ajute sa indeplinesti toate conditiile de mai sus, nu trebuie sa faci altceva decat sa contactezi Genius Pos, folosind datele de mai jos. Geniul Pos este solutia pentru softul ideal, daca detii un restaurant, bar sau cafenea.

Date contact

GENIUS SOFTWARE SRL
Alba Iulia, Jud. Alba

+4 0773 884 673

Related Post

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *