13 sfaturi despre cum sa mananci sanatos!

75 0

Alimentaţie sănătoasă nu înseamnă că trebuie să cheltui o mulţime de bani. Cu disciplină, prioritizare şi câteva alte abordări, accesul la alimente sănătoase este în întregime posibil. Iată câteva sfaturi: 

Loading…

1. Prioritizarea cumpărăturilor  

  • Mulţi fermieri şi distribuitori oferă alimente organice, cutii cu produse ecologice locale făcute cu legume de sezon şi ingrediente specifice. 

  • Consumul de alimente organice şi naturale, sănătoase, vă poate oferi o hrană  în cantitate suficientă. 

  • Vitaminele şi mineralele din produsele alimentare pe bază de plante sănătoase furnizează mai mult hrană în porţii mai mici, eliminând dorinţa de supraconsum. 

  • Elimină achiziţiile inutile, cum ar snacks-urile şi alte achiziţii spontane. 

  • Renunţă să mănânci sau să bei mai des decât este necesar. Cu disciplină şi capacitatea de a prioritiza, îţi poţi permite să îţi oferi alimente sănătoase. 

2. Stabileşte un buget  

  • Fă o listă cu achiziţiile necesare şi veniturile săptămânale sau lunare proiectate. 

  • Acest lucru îţi va permite să acorzi priorităţile corect şi să renunţi la achiziţiile care nu sunt necesare. 

3. Achiziţionează produse de pe pieţele locale, ţărăneşti  

  • Produsele organice sunt de multe ori mult mai puţin costisitoare atunci când sunt cumpărate direct de la fermier.  

4. Cumpără săptămânal o cutie cu produse organice mixate, pregătite special de fermieri. 

5. Reducerea consumului de carne  

  • Carne poate fi costisitoare , mai ales dacă acesta este organică. 

  • Renunţă sau elimină carnea din dieta ta reducând astfel potenţialele probleme de sănătate cum ar fi hipertensiune arteriala si diabetul zaharat. 

  • În plus, astfel se poate economisi timp în prepararea meselor. 

6. Cumpără cereale în vrac  

 

  • Achiziţionarea de cereale, cum ar fi orezul brun, hrişca, ovăz, mei, quinoa în  vrac, caju si semințe de chia poate salva o mulţime de bani. 

  • Aceste seminţe sănătoase furnizează necesarul de vitamine şi minerale şi, atunci când sunt cuplate cu fasole sau legume, oferă proteine complete. 

  • Cerealele ecologice sunt disponibile în vrac şi sunt ideale pentru o dietă sănătoasă. 

7. Cumpără legume şi fasole în vrac  

  • Fasolea si legumele convenţionale şi ecologice sunt disponibile. 

  • Cumpărarea de linte uscată şi diferite tipuri de fasole poate economisi de asemenea bani, deoarece acestea nu au fost conservate şi nu trebuie să plătiţi pentru prelucrare. 

  • Consumul de hrană uscată necesită de multe ori ceva mai multă pregătire, cum ar fi înmuierea boabelor, dar în cele din urmă vă economiseşte bani. 

8. Reducerea consumului de produse lactate  

 

  • Produsele lactate non-organice, inclusiv brânză şi lapte, sunt foarte procesate şi pot provoca multe probleme de sănătate, inclusiv boli cardiace şi de obezitate. 

  • Eliminarea aceste produse din dieta ta poate salva, de asemenea, bani. 

9. Cumpără doar ceea ce ai nevoie

  •   Planifică mesele pentru o săptămâna şi achiziţionează numai ingredientele care sunt necesare. 

  • Planificând mesele poţi să te disciplinezi şi să minimalizezi resturile. 

     

     

    10. Cumpără de la magazine cunoscute  

  • Multe magazine care aparţin unor lanţuri mari de aprovizionare oferă linii de  produse alimentare naturale, care sunt sănătoase şi organice, pentru mai pu- ţini bani decât branduri populare cu nume mari. 

    11. Găteşte mult  

    • Găteşte în vase mari de supă sau mâncare cu o mulţime de ingrediente organice sănătoase şi congelează porţii unice pentru mesele de prânz. 
    • Consumul de alimente sănătoase, hrănitoare, preparate în casă, elimină necesitatea de a ieşi pentru masa de prânz. 

    12. Găteşte cu alimente integrale  

    • Gătitul complet, folosind produse integrale, poate lua mai mult timp, dar în cele din urmă este mai puţin costisitor decât să cumperi alimente preparate sau congelate. 
    • Deşi există multe mese organice şi naturale preparate disponibile, plătiţi bani în plus pentru ambalarea şi pregătirea alimentelor. 

13. Mănâncă mai puţin  

• De multe ori măncăm prea mult si prea repede datorită stilului nostru de viaţă agitat, dar mâncatul mai încet şi în porţii mai mici este mai sănătos pen- tru metabolism. Este nevoie, de asemenea, de 20 de minute pentru a te simţi sătul, întrucât aceste este timp de care este nevoie pentru mesaj de a ajunge de la stomac la creier. Consumând de mai puţină hrană şi mâncând mai încet vei reduce produsele alimentare cumpărate planificate în funcţie de mesele tale, şi în plus vei avea parte de o sănătate mai bună! 

*SuperBlog 2018*

Related Post

BIOMECANICA ARTICULAŢIILOR MÂINII

Posted by - februarie 4, 2018 0
Complexul osteo-articular carpian este astfel alcătuit încât să permită efectuarea mişcărilor de flexiune-extensiune, adducţie-abducţie şi circumducţie. Cum aceste articulaţii sunt,…

10 Dimensions of Wellness

Posted by - ianuarie 26, 2018 0
We define wellness as comprising 10 dimensions. These dimensions include the many factors that contribute to overall well-being. Structured exercise,…

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Loading...