Alege-ţi sloganul

Adoptarea unui slogan unic pentru a-ţi descrie scopul de comunicare îţi poate clarifica mai bine intenţia, într-o propoziţie succintă, descrie ce doreşti să se întâmple la sfârşitul unei întâlniri. De exemplu, scopul tău de bază ar putea să fie:

• să conving oamenii că pot să aibă încredere în mine;
• să-i fac să-mi dea banii înapoi;
• să le obţin angajamentul pentru o anumită acţiune;
• să obţin aprobare pentru ideile mele;
• să închei două contacte noi;
• să inspir oamenii cu entuziasmul meu;
• să-i fac să mă asculte cu respect;
• să-mi îmbunătăţesc profilul personal.

Fiecare dintre acestea exprimă un rezultat precis într-o singură propoziţie. De exemplu, scopul meu când am scris această carte era exprimat prin sloganul:
Vreau să îţi demonstrez că este perfect posibil să-ţi dezvolţi Efectul Charismatic.
Cu cât este mai explicit sloganul tău, cu atât va fi mai
uşor să te descurci cu obstacolele şi soluţiile. Concentrarea
pe rezultatul precis pe care îl doreşti în urma unei ac­ţiuni te va face să-ţi clarifici scopul. De exemplu, rezultatul final al unei şedinţe programate ar putea fi:

• un zâmbet cald şi o strângere de mână la ieşire;
• angajamentul de a începe proiectul marţea viitoare;
• atragerea de noi voluntari;
• înţelegerea asupra unei noi şedinţe luna viitoare.

 

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>